خورشد

۹۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت

/

مجموعه عظیم بک گراندهای گرافیکی با کیفیت تقدیم به تمام طراحان و علاقمندان به امور گرافیکی. زیباترین و باکیفیت ترین بک گراندهای گرافیکی در اختیار شماست. به سادگی زیباترین طرح ها را با این بک گراندها طراحی کنید! این مجموعه در دو پکیج پارت 1 و 2 که شامل 9 DVD نقره ای می باشد در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه می شود.
Background Canvases Collection 1 , 2 مجموعه ای بی نظیر از هزاران تصویر پس زمینه گرافیکی، موضوعی و فوق العاده با کیفیت در سایزهای گوناگون و عظیم چاپی است که کار طراحان و گرافیست ها را در خلق اثری بسیار زیبا و گیرا، بسیار ساده می کند. پس زمینه های فوق العاده با کیفیت این مجموعه در 5 سایز رایج و بزرگ چاپی تهیه شده است و قابل استفاده در تمامی طراحی ها از تمام موضوعات است. در این پکیج 7 سری از سری این محصولات گرافیکی از کمپانی مطرح دیجیتال جوس کلکسیون شده است که مجموعه ضروری و بی نظیر را برای گرافیست ها فراهم آورده است.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 31000 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه6

جایگاه نفت در ایران

به دلیل اهمیت نفت که یک منبع حیاتی است قراردادهای منعقده نفتی نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است، اینکه اکثر قرارداد های نفتی جنبه بین المللی دارد این قرار دادها بویژه با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی در جهان درخور تغییرات و دگرگونی هایی بوده است که هر کدام از جنبه های خاصی حائز اهمیت و مطالعه می باشد، بررسی ابتدایی ترین قرار داد های نفتی که تحت عنوان امتیاز امتیاز Concession با دولتهای صاحب نفت به امضاء&zwnj رسیده و قرار دادهای متداول امروزی می تواند زوایای مختلف این قرار دادها را مشخص نماید، لذا این رساله بر آن است که به بررسی تطبیقی قرار دادهای بین المللی نفتی ایران با قرار دادهای نفتی سایر کشور ها بپردازد و ابعاد مهم حقوقی آنها را مشخص و مقایسه نماید، به منظور تحقق واقعی این بررسی تطبیقی ابتدائاً بر آن می باشم که به تعریف کلی و سپس بررسی ویژگی های قرار دادهای بین المللی نفتی در کلیه مراحل سه گانه اکتشاف، تولید و بهره برداری بپردازم،&zwnj در راستای نیل به این مقصود به معرفی و بررسی ویژگیهای اقسام قرار داد های بین المللی نفتی ایران اقدام گردیده و از



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دستگاه تنفسی ، اکسیژن برای سلولهای بدن را تامین می&zwnj کند و دی&zwnj اکسید کربن موجود در بافتها را به خارج از بدن دفع می&zwnj کند. دستگاه تنفس شامل ریه&zwnj ها ، مجاری هوایی و قفسه سینه است که ریه&zwnj ها را در خود جای داده است. در هنگام دم ، ریه&zwnj ها بزرگ می&zwnj شوند، فشار درون ریه کاهش می&zwnj یابد. اختلاف فشار بین ریه و هوای بیرون افزایش می&zwnj یابد و باعث می&zwnj شود که هوا به درون ریه&zwnj ها راه یابد. در هنگام بازدم حجم ریه کمتر می&zwnj شود فشار درون ریه افزایش یافته و اختلاف فشار با هوای بیرون بیشتر شده و هوا از ریه&zwnj ها خارج می&zwnj شود.

هدف تنفس مبادلات گازها بین بدن و محیط خارج است. برای انجام این کار تنفس را می&zwnj توان به 4 بخش تقسیم کرد: تهویه ریوی که به معنی ورود و خروج هوا بین محیط و حبابچه&zwnj هاست ، دیفوزیون اکسیژن و دی&zwnj اکسید کربن بین حبابچه&zwnj ها و خون ، انتقال اکسیژن و دی&zwnj اکسید کربن در خون و مایعات بدن به سوی سلولها و بر&zwnj عکس و تنظیم تنفس. سیستم عصبی بطور طبیعی میزان تهویه حبابچه&zwnj ای را بسته به نیازهای بدن تنظیم می&zwnj کند. بطوری که فشار اکسیژن و دی&zwnj اکسید کربن خون شریانی حتی در جریان فعالیت عضلانی متوسط تا طاقت فرسا و انواع استرسهای تنفسی به سختی تغییر می&zwnj کند.

مرکز تنفسی از چندین گروه نورونها تشکل شده که بطور دو&zwnj طرفه در بصل&zwnj النخاع و پل مغزی قرار گرفته&zwnj اند. مرکز تنفسی به سه مجموعه عمده از نورونها تقسیم می&zwnj شود.

&bull یک گروه تنفسی پشتی که در ناحیه پشتی بصل&zwnj النخاع قرار داشته و بطور عمده موجب عمل دم می&zwnj شوند. این گروه نقش اصلی را در کنترل تنفس دارند.
&bull یک گروه تنفسی شکمی که در بخش شکمی - جانبی بصل&zwnj النخاع قرار داشته و بسته به اینکه کدام نورونها در این گروه تحریک شوند، می&zwnj تواند موجب عمل دم و بازدم شود.
&bull مرکز پنوموتاکسیک که در ناحیه پشتی در بخش فوقانی پل مغزی واقع شده و به کنترل فرکانس و طرح تنفس کمک می&zwnj کند.

شامل 4 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، برای اولین بار یک مسابقه بزرگ با همکاری سایت گیمفا به مدت یک هفته برگزار کرد.

پایان مسابقه بزرگ گیگابایت
گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، برای اولین بار یک مسابقه بزرگ با همکاری سایت گیمفا به مدت یک هفته برگزار کرد. این مسابقه شامل سه سوال تستی در رابطه با کارت های گرافیکی میان رده گیگابایت و نسل جدید کارت های گرافیک پاسکال مطرح شد و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده این مسابقه منوط به درج پاسخ صحیح کاربران گرامی به هر سه سوال تستی در قسمت کامنت ها بود. گیگابایت در این مسابقه قصد داشت تا کاربران گیمفا و به خصوص گیمر های حرفه ای را با محصولات خود و نسل جدید کارت های گرافیکی انویدیا آشنا کند تا کاربران در انتخاب های بعدی خود بهترین کارت گرافیک را در جهت رفع نیاز های خود تهیه کنند. در روزهای آینده پس از قرعه کشی یک ایمیل جهت هماهنگی ارسال جوایز با برندگان این مسابقه ارسال خواهد شد و اسامی آنها نیز در قسمتی جداگانه در سایت اعلام خواهد شد.http://sahebkhabar.ir/ جواب های صحیح به شرح زیر می باشد. پرسش ها ۱)نسل آینده کارت های گرافیک GIGABYTE با معماری Nvidia Pascal به زودی عرضه خواهد شد. کدام گزینه از مشخصات کارت GIGABYTE GTX 1080 نمی باشد؟ الف-  بهره بردن از تکنولوژی ساخت ۱۶ نانومتری ب- دارا بودن ۸GB از حافظه های نسل جدید GDDR5X ج فرکانس حافظه برابر با ۶۰۰۰ مگاهرتز (گزینه صحیح) د – پشتیبانی از تکنولوژی Virtual Reality   ۲)کارت گرافیک GIGABYTE GTX 950 Xtreme Gaming 2GB گزینه ای عالی برای اجرای بازی های آنلاین در بالاترین تنظیمات گرافیکی است. کدام گزینه ویژگی های این کارت را بیان می کند؟ الف – استفاده از GPU های دستچین شده جهت دستیابی به بالاترین عملکرد ب- دارا بودن LED با قابلیت تنظیم از میان ۱۶٫۷ میلیون رنگ ج – استفاده از چوک ها و خازن های رده بالا و هم سطح کارت Nvidia Titan X د هر سه مورد (گزینه صحیح)   ۳)فرکانس بوست GIGABYTE GTX 950 Xtreme Gaming 2GB در حالت OC Mode چه مقداری است؟ الف – ۱۲۰۳ مگاهرتز ب – ۱۲۲۸ مگاهرتز ج – ۱۴۰۵ مگاهرتز د ۱۴۳۱ مگاهرتز(گزینه صحیح)  



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:6

فهرست و توضیحات:
روش دلجویی در عزل و نصب ها

سخت گیری در مصرف بیت المال

ضرورت ساده زیستی کارگزاران

امام الگوی ساده زیستی:

آگاه باش، هر پیروی را امامی است که از او پیروی می کند ، و از نور دانشش روشنی می گیرد ، آگاه باش ! امام شما از دنیای خود به دو جامه فرسوده ، و دو قرص نان رضایت داده است، که شما توانایی چنین کاری را ندارید اما با پرهیزکاری و تلاش فراوان و پاکدامنی و راستی ، مرا یاری دهید . پس سوگند به خدا! من از دنیای شما طلا و نقره ای نیندوخته و از غنیمت های آن چیزی ذخیره نکرده ام ؛ بر دو جامة کهنه ام جامه ای نیفزودم و از زمین دنیا حتی یک وجب در اختیار نگرفتم و دنیای شما در چشم من از دانة تلخ درخت بلوط ناچیز تر است.!

آری از آن چه آسمان بر آن سایه افکنده فدک در دست ما بود که مردمی بر آن بخل ورزیده و مردمی دیگر سخاوتمندانه از آن چشم پوشیدند ، و بهترین دارو خداست، مرا با فدک و غیر فدک چه کار؟

در حالی که جایگاه فردای آدمی گور است ، که در تاریکی آن ، آثار انسان نابود و اخبارش پنهان می گردد ، گودالی که هر چه بر وسعت آن بیفزایند ، و دست های گورک فراخش نماید، سنگ و کلوخ آن را پر کرده و خاک انباشته رخنه هابیش را مسدود کند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه169

فهرست مطالب

اصول نگهداری، تکثیر و پرورش کاکتوس

چکیده

مقدمه

تاریخچه

فصل 1 گیاه شناسی

1-1 آشنایی با کاکتوسها و مرفولوژی آنها

2-1 تفاوت کاکتوسها با گیاهان گوشتی

3-1 فیزیولوژی و متابولیسم گیاه

4-1 سیستم ریشه

5-1 خاک

6-1 آبیاری مناسب

7-1 نور و حرارت

1-7-1 چگونگی کاربرد نور مصنوعی

8-1 کود

9-1 به گل نشاندن

10-1 هوای مناسب

11-1 خواب زمستانی (استراحت گیاهی)

12-1 گزینش گلدان مناسب برای کاکتوسها

فصل 2 روشهای تکثیر و ازدیاد

1-2 انواع تکثیر

2-2 روش جنسی

1-2-2 نشاء کردن گیاهان دانه زاد کاکتوس و گیاهان گوشتی

3-2 دلایل استفاده روش غیر جنسی

4-2 قلمه زدن

5-2 پیوند زدن

1-5-2 پیوند سطحی

2-5-2 پیوند شکافی

3-5-2 پیوند مورب

4-5-2 پیوند خواب

فصل 3 اصول نگهداری و مراقبت

1-3 روش نگهداری در جایگاه سرپوشیده (فضای بسته)

2-3 روش نگهداری بیرون از جایگاه سرپوشیده (فضای باز)

1-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در فروردین ماه

2-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در اردیبهشت ماه

3-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در خرداد ماه

4-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در تیر ماه

5-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در مرداد ماه

6-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در شهریور ماه

7-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در مهر ماه

8-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در آبان ماه

9-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در آذر ماه

10-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در دی ماه

11-2-3 روش نگهداری و پرورش کاکتوس در بهمن و اسفند ماه

فصل 4 برخی بیماریها و آفات مضرر کاکتوس

1-4 نشانه ها و علل بیماریها

2-4 روشهای پیشگیری و درمان

3-4 حشرات و آفات مضرر

1-3-4 شته

2-3-4 شپشک های سپردار

3-3-4 شپشک های آردآلود

4-3-4 تریپیس ها و کندها

5-3-4 حلزونهای صدفدار و بی صدف

4-4 خفاشها و کاکتوسها &ndash رشته های نامرئی توازن

فصل 5 طبقه بندی کاکتوسها و آشنایی با چند جنس از آنها

1-5 طبقه بندی کاکتوس

2-5 زیر خانواده سرئه

1-2-5 سرئنه Cereanae

2-2-5 هلیوسرئنه Hylocereus

3-2-5 اکینوسرئنه Echinocereanae

4-2-5 اکینوکاکتانه Echinocactanea

5-2-5 کاکتانه Cactanae

6-2-5 کوری فانتانه Coryphanthanae

7-2-5 اپی فیلانه Epiphyllanae

8-2-5 ریسپالیدانه Rhipsalidanae

3-5 جنس فرشته (بشقابی) Aeonium WEBB. crassulaceae

4-5 جنس فرشته (درختی) Aeonium arboretum WEBB.

5-5 جنس زبانک ها Adromischus LEM. (crassulaceae)

6-5 اپونتیا Opungtia

7-5 پرسیکا Pereskia

8-5 سرئوس Cereus

9-5 برزی کاکتوس Borzi cactus

10-5 تلوکاکتوس Thelo cactus

11-5 زیگوکاکتوسZygo cactus

12-5 فروکاکتوس Fero cactus

13-5 نوتوکاکتوس Noto cactus

14-5 لوبی ویا Lobivia

فصل 6

نتیجه گیری

خلاصه

چکیده

در حدود ده هزار گونه از گیاهان گلدار یعنی حدود 3 درصد کل گونه های شناخته شده و 12 درصد از کل خانواده های گیاهی تحت عنوان گیاهان گوشتی معرفی شده اند. یکی از گروههای جذاب و مورد توجه گیاهان گوشتی را کاکتوسها تشکیل می دهند.

کاکتوسها به دلیل تنوع زیاد در شکل ظاهری، طرز آرایش خارها و تیغ ها، گوناگونی رنگ و اندازه گلها، رشد کند و نامحسوس به عنوان گیاهان گلخانه ای و پرورشی مورد توجه بسیاری از کلکسیونرها می باشند و به طور کلی شرایط گرم و خشک را می پسندند.

سعی شد با ایجاد شرایط مناسب گلخانه ای مجموعه ای از گیاهان گوشتی و کاکتویها از نظر مشخصات مورفولوژیکی و روش کشت و پرورش و تکثیر مورد مطالعه قرار گیرد. به خصوص گونه هایی از جنس Mammillaria که به خوبی در شرایط گلخانه ای رشد نموده و در بیشتر مواقع سال به گل بودند از نظر مورفولوژیکی و آناتومی مورد مطالعه قرار گرفتند.


بنام خدا

مقدمه

کاکتوس از واژه یونانی آن Kaktos به معنای گیاه خاردار یا سوزش دار گرفته شده است. کاکتوسها از گروه گیاهان گوشتی و از رده دو لپه ایهای جدا گلبرگ که سر دسته تیره ویژه ای بنام CACTACEAE می باشند و با تیره های دیگر دو لپه ایها، تفاوتهای کلر دارند. زیرا ساقه این گیاهان بسیار ضخیم و از حالت استوانه خارج و برگها نیز شکل اصلی خود را از دست داده اند و بصورت خارها و تیغهای کوچک در نقاط گوناگون درآمده اند.

کاکتوسها در زبان فارسی از دیدگاه شکل ساقه ها به نامهایی چون: گل مار، زبان مادر شوهر و ... نیز معروف هستند. زادگاه و رویشگاه آنها قاره آمریکاست و پس از رده ارکیده ها، بزرگترین تیره گیاهان را پدید آورده اند.

کاکتوسها تیره بزرگی از گیاهان را تشکیل می دهند که از آمریکا منشاء گرفته اند و بعدا در سایر نقاط پرانده گردیده اند. برخی بومی گستره گرم و سوزان آمریکای مرکزی و جنوبی و در پاره ای پهنه های جهان که آب و هوایی همانند آمریکا دارند، نیز دیده می شوند. در دشتهای بزرگ و جنگلهای آفریقای جنوبی، استرالیا، مکزیک، پاراگوئه که در بیشتر سال دارای آب و هوای خشک هستند نیز کاکتوسها را در گستره های بزرگی می توان دید.

کاکتوسها در اندازه و شکلهای گوناگون دیده می شوند. برخی ب



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

این پاورپوینت شامل 24 اسلاید از معرفی و مقایسه نرم افزارهای بانک اطلاعاتی access, my sql, sql server و oracle می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 3000 تومان قابل دانلود خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تاثیر

نام محصول: پروژه تاثیر هارمونیک های مزاحم خط بر عملکرد مودم

موضوع : کنترل روشنایی معابر از طریق خط برق

فرمت : PDF

تعداد صفحات : 12

زبان : فارسی

حجم فایل : 1 مگابایت



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل GIS کامل و بروز استان کردستان و حاوی تمامی شیپ&zwnj فایل&zwnj های موجود برای دانلود قرار داده شده است. در زیر فهرست کامل شیپ فایل&zwnj های موجود در این محصول آمده است. در صورت نمایل می&zwnj توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و بلافاصله دانلود فرمایید.

لیست لایه&zwnj های موجود در محصول :

  • شهرها
  • شهرستان&zwnj ها
  • روستاها
  • زمین&zwnj شناسی
  • توپوگرافی
  • جاده ها
  • رودخانه&zwnj ها
  • مرز محدوده(District)
  • معادن
  • گسل&zwnj ها


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل GIS کامل استان هرمزگان و حامی تمامی شیپ فایل&zwnj های موجود برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل فهرست کامل لایه های درون این محصول آورده شده است. در صورت تمایل می&zwnj توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

لیست لایه های مو جود :

  • شهرها
  • شهرستان&zwnj ها
  • روستاها
  • زمین&zwnj شناسی
  • توپوگرافی
  • جاده ها
  • رودخانه&zwnj های دائم
  • رودخانه های فصلی
  • مرز محدوده(Districts)


دریافت‌فایل