
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:216
فهرست مطالب
ًًًًًًَِِتوری ورودی (INLET SCREEN)
(سپراتورهای اینرسی)
پیش فیلترهای میانی (MEDIA PRE- FILTERS)
« جداکننده های رطوبت»
خنک کننده های تبخیری(EVAPORATIVE- COOLERS )
بازرسی های در حین کار(RUNINHG &ndash INSPECTION )
نگهداری واحد(HOUSE KEEPING )
ثبت اطلاعات (DATA- RECORDING)
بازرسی ویژه
اندازه گیریهای کلیرنسی نازل(3F1, 2F1 )
ادی کارنت (EDDY CURRENT)
بورسکوپ(BORSCOPE )اطلاعات کاری
مقادیر اولیه در محاسبه کارائی
چک های کرنکنیگ( تنظیمات نهائی)
بازرسی های ویژه
اندازه گیریهای کلیرنس نازل( در صورت نیاز)
بازرسی های با بورسکوپ
بازرسی احتراق
دمونتاژ
روشهای بازرسی
مونتاژ مجدد مونتاژ مجدد
انبارکردن نازل سوخت
سوخت Fuel
میزان تکرار استارت (راه اندازی) Starting frequency
سیکل بارگیری Load Cycle
محیط Environment
تجارب تعمیراتی (Manitenance practices)
بازرسی احتراق (Combuston inspection)
بازرسی مسیر گاز داغ
بازرسی اساسی (Major Inspection)
فواصل بازرسی (Inspection Intervals)
تعمیر و نگهداری سیستم ها پمپ های روغن روغنکاری تانک روغن روغنکاری خواص روغن روغنکاری مبدل های حرارتی
مجموعه های رادیاتور و هدر (HEADER)
هیترهای غوطه ور در روغن روغنکاری
کوپلینگهای (DRESSER)
سیستمهای آب خنک کننده
چکهای فلو (میزان جریان)
فلو نسبت به افت فشار FLOW VERSUS PRESSURE DROP
پمپ آب خنک کننده که با گیربکس بکار می افتد Gear- driven
سیستم فورواردینگ سوخت مایع استاپ والوگازوئیل پمپ اصلی سوخت سیستم گازوئیل
مقسم سوخت (Flow Divider)
سلکتور والو (والو انتخاب کننده (selector-valve) نوزل سوخت
والوهای درین استارت ناموفق (False start)
سیستم سوخت گاز (در صورت مصداق)
والو Stop ratio و کنترل والو سوخت
پمپ کمکی تغذیة هیدرولیک
سیستم هوای خنک کننده و سیل کننده
سیستم هوای اتمایزینگ
کمپرسورهای اتمایزینگ (در On-base یا off-base)
پیش خنک کن هوای اتمایزینگ
سیستم حفاظتی اوراسپید (مکانیکی)
مجموعة بولت اوراسپید
ًًًًًًَِِتوری ورودی (INLET SCREEN)
تور های ورودی درست در بالای سپراتورهای( جداکننده های) اینرسی
(INRETIAL &ndash SEPRATORS ) قرار دارند تا از ورود پرندگان، برگها، ترکها، کاغذها، و دیگر اشیاء مشابه جلوگیری شود. در این توربینها باید از تجمع زیاد آشغالها ممانعت کرد تا ا زجریان آزاد هوا اطیمنان حاصل شود.
(سپراتورهای اینرسی)
سپراتورهای اینرسی معمولاً( خودتمیز کننده) (SELE CLEANING ) بوده و برخلاف فیلترهای هوا که ذرات گردوغبار راجمع کرده و نگه می دارند به سرویس روتین نیاز ندارند هر چند در فواصل زمانی منظم سیستم فوق از نظر صحت اتصالات سیل یا آسیب اتفاق، باید بازدید شود سالی یک بار اطاقک های(CELLS) سپراتورهای اینرسی از نظر تجمع رسوبات باید مورد امتحان قرار گیرد. پوشش نازک از غبار، طبیعی بوده و کارکرد یا راندمان اطاقک ها را خراب نخواهد کرد. هر چند در برخی واحدها ممکن است در اطاقک به علت وجود بخار روغن(OIL MIST ) یا بخارات مشابه دیگر در هوا رسوبات ضخیم تری از کثافت قشری تجمع کنند. چنین تجمع در سپراتور سبب کاهش راندمان تمیزکنندگی یا تنگی مسیر عبور هوا یا هر دو مورد می شود در چنین سطوح تیغه ها و(یا) وزیدن هوای فشرده می تواند تمیز کرد. سپراتورهای اینرسی قابل جداشدن(دراوردن) را می تواند در محلول دترژنت یا جدول مناسب دیگری تمیز کرد. وزنده های تخلیه به بیرون(BELLD- BLOWERS) وقتی که توربین در حال کار باشند روشن باشد. اگر وزنده های فوق در موقع کار توربین در حال عمل نباشد سپراتورهای اینرسی دارای راندمان تمیز کاری نخواهند بود.
پیش فیلترهای میانی (MEDIA PRE- FILTERS)
ممکن است یک ردیف از پیش فیلترهای میانی در پائین دست(DONSTREAM) سپراتورهای اینرسی و در ست در بالا دست فیلترهای میانی با راندمان بالا واقع باشد. مقصود از پیش فیلترهای میانی طولانی کردن عمر مفید فیلترها با راندمان بالا میباشد. واحد باید فقط با فیلترهای نصب شده تمیز با راندمان بالا کار کند. اختاف فشار باید اندازه گیری و ثبت شود. سپس فیلترها می بایست نصب شده و افت فشار دوباره ثبت شود این مقدار مجموع افت فشار در طول همه طبقات فیلتراسیون می باشد. وقتی افزایش نشان داده شده توسط گیج فشار متناظر با مقدایر توصیه شده توسط تولیدکننده فیلترباشد پیش فیلترها باید تعویض شود و دور انداخته شوند قبل از نصب پیش فیلترهای نو افت فشار در فیلترهای با راندمان بالا باید ثبت و با مقدار اولیه
(ORIGINAL) مقایسه شود. روش فوق باید تکرار شود تا موقعی که افت فشار در طول فیلترهای با راندمان بالا به حدهای یقین شده توسط تولیدکننده فیلتر برسد، در این موقع فیلترهای با راندمان بالا (HIGH-EFFECIENCY &ndash FILTERS ) باید تعویض شود.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-107051-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af%d8%aa%d8%b9%d9%85%d9%8a%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d9%8a%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%8a/
- ۹۵/۰۷/۰۳